keskiviikko 18. elokuuta 2010

Säästän, siis olen





Koska olen puoliköyhä, mutta himoja löytyy noihin merkkivaatteisiin niin mitä teen? No, etsin korvikkeet, tietty. Hyvä puoli on siinä, että sitten kun on tarpeeksi säästänyt (omasta mielestään)niin on oikeutettu ostamaan jotakin ihanaa ja kallista, vaikkapa kengät. Olen niiin kenkäfriikki, että mieluiten ostan ihania luomuksia harvoin, mutta kunnon tavaraa. Toki kaappeihin on eksynyt edullisiakin pareja kaupoista, ei siinä mitään pahaa ole, mutta kun ne ei oikein käytössä kestä. Ja olisihan se ihanaa, että niitä kenkiä voi huoletta käyttää vuosia. Ja itse ainakin pidän noista paremmista kengistä hyvää huolta..löysin HM:n kengät kaapistani ja huomasin että korko on todellakin nähnyt jo parhaat päivänsä, vaikka ei vielä vanhat olekaan. Ja sitten löysin Pura Lopezin korkkarit, jotka olen ostanut aikoja sitten: Priimakunnossa vaikka niillä on jorailtu häät jos toisetkin..niin se vaan menee. Mutta vaikka päälläni olisi tonnin takki niin en osaa yhtään varoa sitä. ja miksi pitäisikään, se on KÄYTTÖvaate. Siksi en niinkään osta huippukallista muotirelettä, vaikka haluaisinkin. Nytkin harmittaa, kun sain rakkaalta mieheltäni Acnen paidan lahjaksi niin siinäkin on jo reikä alhaalla helmassa. Ja ihan oma vikani sekin. Joten pitää etsiä korvikkeet niille vaatehimoille niin ei pienet reijätkään haittaa. Kovin paljoa.

Kuvassa Asos-nettiputiikin(Asos airtex leather trousers) nahkahousut ja Net-a-porterin (IRO) nahkahousut..Hintaa toisilla 615 e ja edullisemmat 132 e..Hmm..kummatkohan mahtaa olla mulle? Aikamoinen säästö. Jos ajattelee että mulla ois nyt rahaa 600 housuihin, mutta ostankin noi 132 euron ja lopulla kengät..vaikka nämä:Jimmy Choon Tokyo leopardi tossut, 481 e..hmm..ei hullumpi kauppa. Koko komeuteen voisi yhdistää jättineuleen, vaikka suklaan ruskeana. Namskis!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti